Speedway Manager

Marzyłeś kiedyś o karierze menadżera? Chcesz wspiąć się na sam szczyt ulubioną drużyną? Zapisz się już dziś i wygrywaj nagrody!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-10-12 19:27:48

Tajski
Administrator
Dołączył: 2015-10-11
Liczba postów: 42
WindowsChrome 45.0.2454.101

Regulamin Rozgrywek

REGULAMIN ROZGRYWEK


Zawody Ekstraligi, I ligi i II ligi


1. Skład drużyny

1.01 W meczu ma prawo wystartować maksymalnie 7 zawodników z każdej drużyny.
1.02 W meczu musi wystartować co najmniej 6 zawodników danej drużyny.
1.03 W drużynie pod numerami 6. i 7. dla gości oraz 14. i 15. dla gospodarzy muszą znajdować się juniorzy z polskim obywatelstwem.
1.04 Pod numerami od 1. do 5. dla gości oraz od 9. do 13. dla gospodarzy mogą się znajdować dowolni zawodnicy w tym minimum dwóch zawodników z polskim obywatelstwem.
1.05 Maksymalny KSM dla całej drużyny awizowanej do meczu nie może przekraczać 40 punktów. (Nie liczy się jeden najmniejszy skill)
1.06 Minimalny KSM dla całej drużyny awizowanej w Ekstralidze do meczu nie może być mniejszy niż 33 punktów. (1 i 2 liga nie ma granicy minimalnej)
1.07 W awizowanym składzie może się znaleźć nieokreślona liczba zawodników z cyklu Grand Prix.
1.08 Goście występują w kaskach żółtym i białym.
1.09 Gospodarze występują w kaskach czerwonym i niebieskim.

2. Zmiany podczas zawodów

2.01 W meczach możemy używać zmian w ramach zmiany zwykłej, zmiany taktycznej oraz zmiany zastępstwa zawodnika.
2.02 Zmiany zwykłej można dokonać za dowolnego zawodnika z numerem od 1. do 5. dla gości oraz od 9. do 13. dla gospodarzy.
2.03 Zmiany zwykłej można dokonać w każdym biegu meczu.
2.04 W ramach zmiany zwykłej może pojechać junior z numerem 6 i 7. dla gości oraz 14 i 15 dla gospodarzy.
2.05 Zmiany zwykłe trwają do wykorzystania maksymalnej ilości biegów.
2.06 Zmianę zwykłą można zastosować w przypadku dotknięcia taśmy lub niezdolności do jazdy przez zawodnika zmienianego.
2.07 Zmiany taktycznej można dokonać za dowolnego zawodnika z numerem od 1. do 5. dla gości oraz od 9. do 13. dla gospodarzy. Dodatkowo zawodnicy z pozycji juniorskich mogą być nawzajem zastępowani między sobą.
2.08 Zmiany taktycznej można dokonać od biegu numer 4 do biegu numer 15.
2.09 Zmianę taktyczną można zastosować kiedy drużyna traci do rywala nie mniej niż 6 punktów.
2.10 W ramach zmiany taktycznej może pojechać każdy zawodnik, ale może w niej wystąpić tylko jeden raz w meczu.
2.11 Zastępstwa zawodnika można dokonać pod dowolnym numerem od 1. do 5. dla gości oraz od 9. do 13. dla gospodarzy.
2.12 Zastępstwa zawodnika można dokonać w każdym biegu meczu z wyjątkiem biegów nominowanych.
2.13 W ramach zastępstwa zawodnika może pojechać każdy zawodnik, ale może w niej wystąpić tylko jeden raz w meczu.
2.14 Zawodnik może być zastępowany jeżeli ma pierwszą lub drugą średnią biegową w drużynie i jest klasyfikowany.
2.15 Zawodnik zastępowany musi być awizowany pod numerami od 1. do 5. dla gości oraz od 9. do 13. dla gospodarzy.
2.16 Za nieregulaminowe zmiany punkty zdobyte przez danego zawodnika będą kasowane a sam zawodnik będzie wykluczony.
2.17 Każdy zawodnik może pojechać w meczu maksymalnie 7 biegów (4 biegi z tabeli biegowej, 1 bieg nominowany, ewentualny 1 bieg w zmianie taktycznej oraz ewentualny 1 bieg w ramach zastępstwa zawodnika)

3. Biegi nominowane

3.01 Biegami nominowanymi są dwa ostatnie biegi meczu.
3.02 W biegu 14 mogą wystąpić wszyscy zawodnicy danej drużyny o ile ich ilość startów się wcześniej nie wyczerpała.
3.03 W biegu 15 muszą startować najlepsi zawodnicy pod względem dorobku punktowego w meczu danej drużyny o ile ich ilość startów się wcześniej nie wyczerpała.
3.04 W biegach nominowanych można zastosować zmiany zwykłe oraz taktyczne.

4. Tabela biegowa

1. 1-9-2-10
2. 15-6-14-7
3. 11-3-12-4
4. 5-15-7-13
----------------
5. 12-1-11-2
6. 3-13-4-14
7. 9-5-10-6
----------------
8. 13-2-15-1
9. 4-10-3-9
10. 7-11-5-12
----------------
11. 10-2-13-3
12. 6-14-1-11
13. 12-4-9-5
----------------
14. Ż-C-B-N
15. C-Ż-N-B

5. System rozgrywek

5.02 Sezon składa się z dwóch części.
5.03 Część zasadnicza, w której każda z drużyn spotyka się z każdym przeciwnikiem dwukrotnie, po jednym razie na torze własnym i przeciwnika.
5.04 Część finałowa, w której rywalizują 4 najlepsze drużyny w lidze. Dalsze informacje w punkcie 6.
5.05 Mecz wygrywa ta drużyna, która po zakończeniu się zawodów ma na swoim koncie więcej punktów.
5.06 Drużyna, która wygrała mecz zdobywa 2 duże punkty do tabeli.
5.07 Drużyna, która zremisowała mecz zdobywa 1 duży punkt do tabeli.
5.08 Drużyna, która przegrała mecz nie otrzymuje żadnych dużych punktów.
5.09 Do tabeli są liczone również małe punkty, które wskazują stosunek punktów zdobytych w meczu do punktów straconych.
5.10 Drużyna zdobywa punkt bonusowy do tabeli jeżeli w dwumeczu pomiędzy dwoma drużynami będzie miała lepszy bilans małych punktów.
5.11 O kolejności w tabeli decydują kolejno: duże punkty, małe punkty.
5.12 W przypadku takiej samej ilości dużych punktów u dwóch drużyn o wyższej pozycji decyduje bilans małych punktów pomiędzy danymi drużynami.
5.13 W przypadku takiej samej ilości dużych punktów u trzech lub więcej drużyn o wyższej pozycji w tabeli decyduje bilans małych punktów w całych rozgrywkach w danym sezonie.
5.14 Zawodnik może zostać sklasyfikowany jeżeli objechał statystycznie w ciągu sezonu co najmniej 2 biegi na każde zawody ligowe.
5.15 W przypadku meczów barażowych podczas gdy mecze rozgrywają drużyny z innych klas rozgrywkowych każdemu zawodnikowi z drużyny z niższej klasy rozgrywkowej odejmowane są 4 punkty skillu.
5.16 Mecze Ekstraligi, I ligi oraz II ligi są zawodami oficjalnymi.

6. Część finałowa rozgrywek

6.01 Do części finałowej rozgrywek awansują 4 najlepsze zespoły danej ligi.
6.02 W półfinałach spotykają się drużyny z miejsc 1; 2; 3 oraz 4. dwukrotnie, raz na swoim i raz na torze przeciwnika.
6.05 W meczu barażowym w lidze spotykają się drużyny z miejsc 7. i 2 z niższej ligi.
6.06 Drużyna zajmująca 8 miejsce po rundzie zasadniczej spada ligę niżej jeżeli.


Zawody Grand Prix


1. Skład turnieju

1.01 W turnieju startuje 16 zawodników i dwóch zawodników rezerwowych.
1.02 W każdym turnieju startuje 15 stałych uczestników cyklu.
1.03 W poszczególnych rundach startuje jeden zawodnik z dziką kartą na dane zawody. Najczęściej pochodzi on z kraju, w którym rozgrywane są zawody.
1.04 Rezerwowi najczęściej pochodzą z kraju, w którym rozgrywane są zawody.

2. Zmiany podczas zawodów

2.01 W meczach możemy używać zmian w ramach zmiany zwykłej.
2.02 Zmiana zwykła następuje, gdy zawodnik dotknął taśmy lub nie jest zdolny do dalszej jazdy.

3. Półfinały i finał

3.01 W pierwszym półfinale zawodów startują zawodnicy zajmujący po rundzie zasadniczej pozycje 1; 4; 5 oraz 8.
3.02 W drugim półfinale zawodów startują zawodnicy zajmujący po rundzie zasadniczej pozycje 2; 3; 6 oraz 7.
3.03 W finale zawodów startuje po dwóch najlepszych zawodników z każdego półfinału.

4. System rozgrywek

4.01 W całym sezonie rozgrywa się 12 rund cyklu Grand Prix.
4.02 Runda Grand Prix składa się z dwóch części.
4.03 Część zasadnicza, w której każdy z zawodników spotyka się z każdym przeciwnikiem jednokrotnie, po co najmniej jednym razie na każdym polu startowym.
4.04 Część finałowa, w której rywalizuje 8 najlepszych zawodników danej rundy. Więcej w punkcie wyżej.
4.05 O kolejności w klasyfikacji generalnej cyklu decyduje suma punktów zdobytych we wszystkich rundach.
4.06 Jeżeli dwóch lub więcej zawodników ma taką samą liczbę punktów to o kolejności decyduje liczba pierwszych miejsc w poszczególnych rundach. Jeżeli i ta liczba jest taka sama to o kolejności decyduje liczba drugich miejsc w poszczególnych rundach itd.
4.07 Do cyklu na następny sezon awansuje 8 najlepszych zawodników aktualnego cyklu, 3 najlepszych zawodników z Grand Prix Challange oraz  4 zawodników ze stałą dziką kartą.
4.08 W każdym cyklu musi być 5 zawodników rezerwowych.
4.09 Zawodnicy rezerwowi biorą udział w zawodach Grand Prix w przypadku kontuzji stałego uczestnika cyklu.

4. Tabela biegowa

1. 1-2-3-4
2. 5-7-6-8
3. 10-11-9-12
4. 15-14-16-13
----------------
5. 13-1-5-9
6. 14-10-2-6
7. 11-15-7-3
8. 4-8-12-16
----------------
9. 6-16-1-11
10. 12-5-15-2
11. 8-9-3-14
12. 13-4-10-7
----------------
13. 7-12-14-1
14. 2-13-8-11
15. 16-3-10-5
16. 9-6-4-15
----------------
17. 1-8-15-10
18. 9-2-7-16
19. 3-12-13-6
20. 5-14-11-4
----------------
21. I półfinał
22. II półfinał
23. finał


Transfery SKILL 10 gdy zawodnik nie jeżdził sezon wcześniej jest stały dla wszystkich lig


1. Transfery definitywne

1.01 Transfer definitywny może dojść do skutku tylko wtedy kiedy zawodnik nie wystartował w żadnych oficjalnych zawodach.
1.02 Wraz z przejściem zawodnika do innej klasy rozgrywkowej jego skill może ulec zmianie.
1.03 Zawodnikowi przechodzącemu do niższej ligi skill podwyższa się o 4 punkty.
1.04 Zawodnikowi przechodzącemu do wyższej ligi skill obniża się o 4 punkty.
1.05 Zawodnikowi przechodzącemu do innego klubu w tej samej klasie rozgrywkowej skill nie ulega zmianie.
1.06 Maksymalny możliwy skill zawodnika wynosi 50.
1.07 Minimalny możliwy skill zawodnika wynosi 1.

2. Wypożyczenia na sezon

2.01 Wypożyczenie na sezon może dojść do skutku tylko wtedy kiedy zawodnik nie wystartował w żadnych oficjalnych zawodach.
2.02 Wraz z przejściem zawodnika do innej klasy rozgrywkowej jego skill może ulec zmianie.
2.03 Zawodnikowi przechodzącemu do niższej ligi skill podwyższa się o 4 punkty.
2.04 Zawodnikowi przechodzącemu do wyższej ligi skill obniża się o 4 punkty.
2.05 Zawodnikowi przechodzącemu do innego klubu w tej samej klasie rozgrywkowej skill nie ulega zmianie.
2.06 Po zakończeniu sezonu zawodnik wypożyczony wraca do swojego klubu, z którym ma ważny kontrakt.

3. Przedłużenie kontraktu po sezonie

3.01 Każdy menadżer po zakończeniu sezonu może przedłużyć kontrakt z wybranymi zawodnikami.
3.02 Zawodnicy zostają wycenieni według Kalkulowanej Średniej Meczowej:
Ekstraliga
od 10,50 do 12 cena: 2 000 000 zł
od 9,50 do 10,49 cena: 1 700 000 zł
od 8,50 do 9,49 cena: 1 500 000 zł
od 7,50 do 8,49 cena: 1 200 000 zł
od 6,50 do 7,49 cena: 1 000 000 zł
od 5,50 do 6,49 cena: 800 000 zł
od 4,50 do 5,49 cena: 600 000 zł
od 3,50 do 4,49 cena: 400 000 zł
od 2,50 do 3,49 cena: 250 000 zł
niżej niż 2,50 cena: 100 000 zł

1 liga
10,50-12    1 500 000
9,50-10,49    1 200 000
8,50-9,49    900 000
7,50-8,49    700 000
6,50-7,49    500 000
5,50-6,49    300 000
4,50-5,49    200 000
3,50-4,49    150 000
2,50-3,49    100 000
0-2,50    50 000

2 liga
10,50-12    1 000 000
9,50-10,49    700 000
8,50-9,49    550 000
7,50-8,49    400 000
6,50-7,49    300 000
5,50-6,49    200 000
4,50-5,49    150 000
3,50-4,49    100 000
2,50-3,49    60 000
0-2,50    40 000




Nagrody i wynagrodzenia


1. Miejsce na koniec sezonu (Ekstraliga)

1.01 I msc: 2,500,000 + 3 skille dla każdego zawdonika danej drużyny na następny sezon
1.02 II msc: 2,000,000 + 2 skille dla każdego zawdonika danej drużyny na następny sezon
1.03 III msc: 1,800,000 + 1 skill dla każdego zawdonika danej drużyny na następny sezon
1.04 IV msc: 1,600,000
1.05 V msc: 1,300,000
1.06 VI msc: 1,100,000

2. Miejsce na koniec sezonu (I liga)

2.01 I msc: 1,000,000
2.02 II msc: 900,000
2.03 III msc: 800,000
2.04 IV msc: 750,000
2.05 V msc: 700,000
2.06 VI msc: 650,000

3. Miejsce na koniec sezonu (II liga)

3.01 I msc: 600,000
3.02 II msc: 550,000
3.03 III msc: 500,000
3.04 IV msc: 400,000
3.05 V msc: 300,000
3.06 VI msc: 200,000

4. Miejsce na koniec turnieju (Grand Prix)

4.01 I msc: +4 punkty skilla
4.02 II msc: +3 punkty skilla
4.03 III msc: +2 punkty skilla

5. Miejsce na koniec turnieju (IMŚJ)

5.01 I msc: +3 punkty skilla
5.02 II msc: +2 punkty skilla
5.03 III msc: +1 punkty skilla

6. Miejsce na koniec turnieju (IMP)

6.01 I msc: +2,5 punkty skilla
6.02 II msc: +1,5 punkty skilla
6.03 III msc: +0,5 punkty skilla

7. Miejsce na koniec turnieju (MIMP)

7.01 I msc: +2 punkty skilla
7.02 II msc: +1 punkty skilla
7.03 III msc: +0,5 punkty skilla

8. Miejsce na koniec turnieju (MPPK)

8.01 I msc: 100tyś
8.02 II msc: 50tyś
8.03 III msc: 30tyś


9. Miejsce na koniec turnieju (MMPPK)

9.01 I msc: 80tyś
9.02 II msc: 50tyś
9.03 III msc: 20tyś

10. Miejsce na koniec turnieju (ZK)

10.01 I msc: 100tyś
10.02 II msc: 50tyś
10.03 III msc: 30tyś

11. Miejsce na koniec turnieju (SK)

11.01 I msc: 100tyś
11.02 II msc: 50tyś
11.03 III msc: 30tyś

12. Miejsce na koniec turnieju (BK)

12.01 I msc: 100tyś
12.02 II msc: 50tyś
12.03 III msc: 30tyś




Kary i zawieszenia


1. Kary

1.01 Karę może otrzymać sędzia i menadżer jakiejkolwiek drużyny.
1.02 Kary nie można otrzymać bez uzasadnienia.
1.03 Sędzia może dostać karę w postaci zawieszenia w funkcji sędziego.
1.04 Menadżer może dostać karę w postaci pieniężnej.
1.05 Wysokość o dotkliwość kary będzie zależna od wagi przewinienia.

2. Licencja

2.01 Klub, który przed pierwszą kolejką ma minusowy budżet nie może przystąpić do rozgrywek.


Inne


1. Skill

1.01 Skill liczony jest na podstawie Kalkulowanej Średniej Meczowej (KSM).
1.02 Skill liczy się mnożąc KSM razy 4,16.
1.03 KSM liczy się mnożąc średnią biegową razy 4.
1.04 Średnią biegową zaokrągla się do trzech miejsc po przecinku.
1.05 KSM zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
1.06 Skill zaokrągla się do pełnej liczby.

2. Program do rozgrywania meczów

2.01 Mecze i każde inne zawody rozgrywane są programem SIM 5.0
2.02 Mecze rozgrywane są za pośrednictwem komunikatora Gadu-Gadu (tworząc konferencję pomiędzy menadżerami i sędzią)
2.03 Sędzią nie może być osoba, która nie jest do tego uprawniona oraz menadżer, który kieruje swoją drużyną w danym meczu.
2.04 Sędzią może być menadżer, który kieruje swoją drużyną w danym meczu pod warunkiem, że drugi menadżer wyraża na to swoją zgodę.

3. Pytania

3.01 Wszelkie pytania oraz sugestie kierujemy do Administratorów forum.
3.02 Administrator ma zawsze rację.
3.03 Jeżeli Administrator nie ma racji przeczytaj jeszcze raz Regulamin.
3.04 Wszystkie inne zasady i przepisy niewymienione w powyższym Regulaminie obowiązują tak jak jest to w rzeczywistych rozgrywkach żużlowych. W razie pytań prosimy o kontakt do Administratorów.
3.05 Powyższy regulamin dotyczy wszystkich użytkowników forum.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
cs-komandosi - sez - optimatrans - agcraft - dobre